Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.

Funkce automatického autobloku

Při užití autobloku je trať rozdělena na prostorové oddíly (počet není omezen) a zajištění, aby se v každém oddíle nacházel nejvýše jeden vlak. V případě obousměrného autobloku též zajištění směru jízdy na traťové koleji. Volnost úseku se zjišťuje zejména pomocí kolejových kontaktů. K informování obsluhy slouží oddílová návěstidla, případně signalizace na ovládacím panelu.

autoblok

POPIS  FUNKCE :

*  vlak č.1 stoji na přerušené koleji před kontaktem K1

*  vlak č.2 jede a přejede kontakt K2 a dojede na přerušenou kolej před kontakt K3

* kontak K2 dá impul klopnému obvodu a vypne přerušenou kolej před kontaktem K2,

a zároveň klopnému obvodu, který sepne přerušenou kolej před kontaktem K1

*  vlak č.1 se rozjede a přejede kontakt K1 a dojede na přerušenou kolej před kontakt K2

* kontak K1 dá impul klopnému obvodu a vypne přerušenou kolej před kontaktem K1,

a zároveň klopnému obvodu, který sepne přerušenou kolej před kontaktem K3-

*  vlak č.2 se rozjede a přejede kontakt K3 a dojede na přerušenou kolej před kontakt K1

* kontak K3 dá impul klopnému obvodu a vypne přerušenou kolej před kontaktem K3,

a zároveň klopnému obvodu, který sepne přerušenou kolej před kontaktem K2

a tak pořád dokola se opakuje celý postup

 

Tento popis pro zjednodušení popisuje pouze využití kolejových kontaktů a jednoduchého klopného obvodu, bez popisu oddílového navěstidla. Použitím magnetického nebo optického kolejového kontaktu dostanete jednoduchý , ale spolehlivý autoblok,který zajistí bezpečný provoz více souprav na jedné koleji, bez zásahu obsluhy.

Upozornění !

Autoblok musí obsahovat minimálně o jeden úsek víc než je počet souprav na jedné koleji.  

Logo
Ivana Karlíčková
Pondělí - Pátek 13 - 18 hod.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.