Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. Obchodní podmínky
  3. reklamační řád

Reklamační řád :

Tento reklamační řád je okamžikem uzavření kupní smlouvy (okamžikem přijetí objednávky) závazný pro prodávajícího i kupujícího a obě strany se zavazují jím řídit. Záruka se vztahuje na bezvadnou funkci výrobku při správném používání zboží a na vady vzniklé prokazatelnou vinou výrobce. Záruka se nevztahuje na díly, podléhající přirozenému opotřebení a závady vzniklé dopravou, nevhodným skladováním či nešetrným nebo neodborným zacházením. Záruka z případných vad na zboží může být uplatněna výhradně po dobu záruční doby. Záruční doba trvá 24 měsíců (není-li výslovně sjednáno jinak) a počíná dnem zaplacení či převzetí zboží, podle toho, která skutečnost nastane dříve. V případě, že má zboží v záruční době prokazatelně neodstranitelnou vadu, která zcela znemožňuje užití zboží, má kupující nárok na výměnu zboží za zboží stejné nebo obdobné jakosti, kvality a druhu. V ostatním má kupující nárok na opravu či doplnění. Veškeré zboží je před odesláním k zákazníkovi zkontrolováno a přezkoušeno. Dodavatel nenese zodpovědnost za škody vzniklé při přepravě zákazníkovi. Zboží si proto prosíme překontrolujte při jeho převzetí. Je-li poškozené, nepřebírejte ho. Zboží je pojištěné a vzniklou škodu hradí přepravce.

Vrácení peněz :

Na veškeré u nás zakoupené zboží poskytujeme záruku vrácení peněz bez udání důvodu, pokud zákazník zašle zboží zpět na adresu ESK - elektro, Riegrova 338, České Skalice ve lhůtě 14 kalendářních dnů ode dne doručení zboží. Zboží musí být zasláno pouze jako obyčejný balík. Na zboží zaslané na dobírku nebude brán zřetel. Prosíme aby zboží bylo vráceno v bezvadném stavu, nepoškozeno, neporušeno a uloženo v originálním obalu. Peníze budou vráceny do 30 dnů za objednané zboží po zkontrolování stavu vráceného zboží. Při vrácení zboží uveďte prosím bankovní spojení . Při zaslání vrácené částky poštovní složenkou bude od vrácené částky odečten poplatek za zaslání.

Na základě novely zákona o odpadech č.185/2001Sb. jsme povinni vybírat příspěvek na likvidaci historického elektrozařízení.

 

REKLAMACE POŠKOZENÉ ZÁSILKY :

Je-li zásilka viditelně poškozená, musí se ihned sepsat reklamační protokol s přepravcem, a zásilku nepřevzít. Je-li zásilka na první pohled v pořádku, ale po rozbalení je zboží poškozeno, musí se podat reklamace u přepravce do druhého pracovního dne. Při nedodržení tohoto postupu již přepravce není ochoten uznat reklamaci přepravy a není na kom uplatňovat škodu.

Po sepsání reklamačního protokolu se postupuje standartním způsobem, kde dojde k výměně zboží za nepoškozené, nebo je navhrnutá kompenzační sleva.

Logo
Ivana Karlíčková
Pondělí - Pátek 13 - 18 hod.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.